1. Postanowienia ogólne i definicje.
2. Umowa serwisowa.
3. Diagnostyka
4. Dane na nośnikach Klienta
5. Czas naprawy
6. Koszty usługi.
7. Odbiór sprzętu.
8. Ryzyka związane z naprawą.
9. Gwarancja i reklamacja.
10. Ochrona danych osobowych.
11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
1.1. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
1.2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a przedsiębiorcą;
1.3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
12. Postanowienia końcowe