Twoje przyszłe stanowisko to:
Doradca
Handlowo-Techniczny

Wymiar pracy
Pełen etat
Zarobki
3500-5500 zł/mies. na ręke
Typ umowy
Umowa zlecenie
Miejsce pracy
ul Andersa 21B Warszawa
Wymagane doświadczenie: Tak
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, klienci chętnie zgłaszają się do naszej firmy, m.in. z promocji naszej marki u partnerów na YouTube(m.in. Daniel Rakowiecki). Na serwis laptopów z powodu coraz popularniejszego eko podejścia jest coraz większe zapotrzebowanie.
Jeśli więc cenisz sobie miłą, nieformalną atmosferę pracy, odmienną od ram korporacyjnych, to zapraszamy do nas 🙂
Opis jest dosyć długi, ale mamy nadzieję, że dotrzesz do końca i będziesz wiedział/a dokładnie kogo szukamy i co oferujemy 🙂
Dlaczego warto z nami pracować?
- nie korpo (mała, kameralna firma, w której rozmawiamy ze sobą, mówimy proszę i dziękuję)
- lokalizacja – pracujesz w mieście, żyjesz w mieście
- robimy fajne rzeczy – ratując laptopy pomagamy ludziom zaoszczędzić kasę i przyczyniamy się do zmniejszenia góry elektrośmieci
- fajne zarobki. Na tym stanowisku 3500-5500 na rękę przy umowie zlecenie (czym lepiej nauczysz się stanowiska tym wyżej górnych wartości, firma się rozwija i wyniki sprzedaży usług z roku na rok się zwiększają razem z wynagrodzeniami)
- dobre miejsce, dla osób, które mają zajawkę na sprzęt IT, ale na początek wystarczy, że będziesz znał takie pojęcia jak dysk, matryca, RAM
- doradzasz wyłącznie osobom zainteresowanym naszymi usługami
- pomoc i wsparcie przełożonych w dążeniu do realizacji celu,
- dostęp do wiedzy, poprzez rozbudowany system szkoleń,
- aktywny udział w procesach planowania i organizowania obsługi/napraw Sprzętu,
- komfortowe warunki pracy ( własne stanowisko w nowoczesnym biurze)
- wynagrodzenie podstawowe rosnące na ścieżce awansów
- praca od poniedziałku do piątku
- możliwość uczestniczenia w dodatkowych projektach oraz zdobywania nowych doświadczeń
Co będziesz robić?
- udzielać informacji klientom na temat przyczyn usterek powierzonego sprzętu
- nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami firmy
- negocjować warunki naprawy z potencjalnymi klientami
- rekomendować sposób naprawy
- nadzorować proces realizacji naprawy
- udzielać informacji dotyczących zakresu świadczonych usług, tłumaczyć na czym polegają
- obsługiwać klientów w kanałach zdalnych – połączenia telefoniczne, mail oraz czat
- budować pozytywne doświadczenia i relacje z klientami
- pomagać oraz wspierać klientów w korzystaniu z naszych usług
- dbać o cele jakościowe oraz wyniki sprzedażowe usług
Kogo szukamy?
Dołącz do nas, jeśli:
- lubisz rozmawiać z ludźmi (zarówno przez telefon jak i na żywo),
- umiejętność słuchania, cierpliwość i empatia nie są ci obce,
- masz dar przekonywania innych,
- masz zajawkę na sprzęt komputerowy, wiesz co nieco o laptopach, tabletach, projektorach i chętnie się tą wiedzą dzielisz,
- potrafisz konfigurować, diagnozować oraz dokonywać podstawowych napraw hardware – laptopy (lub z czasem nauczymy Cię tego :))
- sprawnie obsługujesz komputer- pracujemy na wielu programach i aplikacjach,
- jesteś samodzielny i dobrze organizujesz sobie własną pracę
- wytrwale dążysz do realizacji postawionych celów