Opisz swój problem najbardziej szczegółowo oraz wyślij do nas wypełniony formularz.
Do 48 godzin, skontaktuje się z Tobą nasz serwisant i ustali szczegóły wysyłki sprzętu.
Sprzęt trafia do serwisu na diagnozę, po której informujemy jakie działania należy podjąć.
Po wcześniejszym ustaleniu z Tobą szczegółów, rozpoczynamy naprawę a następnie testowanie sprzętu.
Odsyłamy do Ciebie naprawionego laptopa
Opisz swój problem najbardziej szczegółowo oraz wyślij do nas wypełniony formularz.
Tak szybko jak to możliwe, skontaktuje się z Tobą nasz serwisant i ustali szczegóły wysyłki sprzętu.
Sprzęt trafia do serwisu na diagnozę, po której informujemy jakie działania należy podjąć.
Po wcześniejszym ustaleniu z Tobą szczegółów, rozpoczynamy naprawę a następnie testowanie sprzętu.
Po zakończonej naprawie kontaktujemy się aby przekazać wszelkie informacje oraz ustalamy szczegóły zwrotu urządzenia.
Usuń wszelkiego rodzaju zabezpieczenia (hasło/pin/rozpoznawanie twarzy, odcisk palca/inne) konieczne do zalogowania do systemu lub utwórz dodatkowy profil. Jest to niezbędne aby wykonać prawidłowe testy sprzętu po zakończonej naprawie.
Zapakuj laptopa w taki sposób, aby podczas transportu zminimalizować ryzyko uszkodzenia. Najlepszym rozwiązaniem będzie oryginalny karton. Jeżeli go nie masz, owiń laptopa folią bąbelkową i włóż do sztywnego kartonu wypełniając wolne przestrzenie.
Przyklej na paczkę list przewozowy, który został Ci wysłany na adres mailowy lub nadaj przesyłkę na adres:
Polutowani
ul. Andersa 21B
00-159 Warszawa